maanantai 16. tammikuuta 2012

Päivät valuvat, tuulet vaihtuvat

Ette tiedäkkään kuinka paljon piristi katsoa tänään lukijalistaani, jonne oli ilmestynyt neljä uutta naamaa ! Tervetuloa uusille lukijoille !  Jos haluatte tutustua kirjoittajaan paremmin heti näin alkuun, niin suosittelen vierailemaan täällä.

Kaivelin tänään vanhoja kuvia, ja en voi sanoa muuta kuin että: 
Voi tätä nostalgian määrää ! 

2005 - 16v.

Vuodelta 2005 mulla on harmillisen vähän kuvallista materiaalia tallella. 


2006 - 17v.


Tällöin tais olla jonkinsortin "Rusetti tukkaan ja tukka takkuun"- vaihe..


Ja innostuin näköjään enemmän photoshopin saloista..



2007 - 18v.






2008 - 19v.

minä ja pikkuveli






2009 - 20v.






En koe tarpeelliseksi laittaa tänne vuosien 2010 ja 2011 kuvia,
kun ne löytyvät varmasti täältä blogistakin ! 


3 kommenttia:

  1. Mun mielestä toi 2007 "pörrötukka"-tyyli sopii sulle älyttömän hyvin! Voisit kokeilla sitä vieläkin :3 Jotenkin sopii sun söpöön naamaan niin hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos Reetta ! Välillä musta vaan tuntuu että oon kasvanu tosta tukkatyylistä ohi, mutta eihän sitä koskaan tiedä, jos joskus innostun vähän pörröttämään.. :D

      Poista
    2. Oot kyllä niin söötti! :) (En keksinyt parempaakaan sanaan kuvaileen mun fiilistä kun kattelin noita kuvia. :D)

      Poista