lauantai 25. maaliskuuta 2017

Kahdeksanvuotias

Blogini täytti tässä kuussa jo 8 vuotta! (Huh miten aika juoksee!) Kun palaan blogin perustamisvuoteen 2009, niin olihan se melkoisen suuri muutosten vuosi! Olin juuri (vuoden 2008 lopulla) muutanut pois kotoa ja aloittanut ammattikorkeakoulussa muotoilun linjalla. Elämään tuli kovalla vauhdilla uusia asioita, ja minä otin ne kaikki innolla vastaan. Blogi oli minulle paikka, johon purin ajatuksiani, ja toisaalta myös ikuistin elämääni kuvien muodossa. (Onhan noita vanhimpia tekstejä nyt todella nostalgista lukea pitkän tauon jälkeen.. En kuitenkaan halua piilottaa niitä, vaikka moni niistä näyttääkin silmääni tällä hetkellä todella nololta. Mutta sehän on vain elämää, eikö?)

Kahdeksan vuoden aikana olen kasvanut, ja blogikin sen mukana. Sivusto on hakenut muotoaan, ja nimikin on muuttunut matkan varrella enemmän oman tuntuiseksi. Myös aiheet, kirjoittamistyyli ja kirjoittamistahti ovat vaihdelleet elämäntilanteiden ja kiinnostuksen mukaan. Toivon, että blogi on jatkossakin minulle paikka, johon voin purkaa ajatuksiani, luovuuttani ja kuulumisiani kuvien kera.

Teitä lukijoita on siellä Bloggerin mukaan 173 (ihanaa, että olette matkassa mukana!), ja olisikin todella ihanaa vähän kuulla ketä siellä ruudun toisella puolella on! 

2 kommenttia: