torstai 12. marraskuuta 2015

Jumissa

Olen lukuisia kertoja avannut tämän valkoisen sivun silmieni eteen, ja yrittänyt kirjoittaa kaikkia niitä ajatuksia, joita päässäni on viime aikoina pyörinyt, mutta en jotenkin osaa. Tuntuu, kuin olisin lukossa, tai solmussa, enkä löydä avauskohtia. Ajatukset kimpoilevat sinne tänne, ja kaikki aikaansaamani lauseet kuulostavat mielessäni vain todella typeriltä. Kerta toisensa jälkeen päädyn pyyhkimään tekstini, oli se miten pitkä tahansa.

Onko minulla edes mitään järkevää kerrottavaa? 
Onko tämä edes julkaisukelpoista?
Kiinnostaako ketään?


Syksy on kuitenkin herättänyt minussa tänäkin vuonna sellaisen ihanan kutkuttavan tunteen uudistumisesta. Siinä missä olen haaveillut mm. uusista hiuksista ja vaatekaapin sisällöstä, on bloginikin kai hakemassa sitä omaa paikkaansa.

Siksi haluaisinkin kysyä teiltä, rakkaat lukijat (jos sieltä vielä jotain ihmisiä löytyy!), ehdotuksia tämän rakkaan harrastukseni elvyttämiseen. Haluaisin kuulla, jos teiltä löytyy ideoita, ehdotuksia, tai vaikkapa kysymyksiä, joiden avulla saisin edes jonkinlaisen inspiraation takaisin. Missään nimessä en halua pitää taukoa blogista, koska koen, että tauko vain vaikeuttaisi kirjoittamisen pariin palaamista.


1 kommentti:

  1. Tämä postaus ei voisi olla enempää ajankohtainen, sillä itse kamppailen aivan samojen ajatuksien kanssa! Minua kiinnostaa lukea kuulumisiasi ja tutustua sinuun paremmin. Eikä sillä niin väliä, vaikka aina ei olisikaan niin "järkevää" kerrottavaa, sillä joskus kynnys kirjoittaa kasvaa tauon myötä vain liian suureksi. Kun vain aloittaa, jättää liiallisen itsekritiikin (heh, olenkin paras sanomaan näin :D) ja antaa sormien luoda uusia ulottuvuuksia. Valitettavasti minulla ei ole sinulle antaa mitään suuria ajatuksia, minä vain kaipaisin kertomuksia ihan siitä tavallisesta arjesta ja kauniita kuvia. Nämä ovat toki jo kovin monissa blogeissa nähtyjä, mutta minua kiinnostaisi esim. my day, kysymyspostaus, kuvapostaus tyylistäsi tms.

    Toivottavasti kuulemme sinusta taas pian :')


    www.kuvatarina.blogspot.fi

    VastaaPoista