keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Minä hymyilin sinulle, että meillä on toimiva aivoliitto, the United States of Mind

Haluan esitellä teille suosikkikirjani. Kyseessä on siis Arno Kotron Ilman sinun rakkauttasi. Sain sen jouluna 2007, enkä ole päässyt tästä vieläkään yli enkä ympäri (enkä haluakkaan). Olen lukenut tämän jo niin monta kertaa, että olen seonnut täysin laskuissani. Herkkänä runotyttönä oon ihan heikkona tällaisiin, siispä suosittelen tätä muillekin samanhenkisille tyypeille !




me pelkäsimme
tuntematonta puukoniskijää
kolaria
meteoriittia

arvaamatta
voimatta edes kuvitella

että siihen eivät taivaankappaleet pysty
siihen pystymme me itse



olit vastaus kysymykseen jota
en edes ollut
ehtinyt esittää

sinä hulluna huusit
rakasta minua

ja minähän
aivan hulluna rakastin

minä rakastin sinulta hiukset pystyyn
ja vice versa

hetkenkin eroissa
ikävä oli kipua

iho huusi toista ihoa
teletornit tukkeutuivat viesteistämme

meistä tuli sellainen kaksilo että
oli siinä ihmisille selittämistä




kävellä rannoilla
nähdä laiturit
lähtevät laivat ja
heittää haikeat hei-heit

nauraa ja leikkiä tietäen että
tämä on tulisinta totta


Suosikkisivuni ! (s.192)
Ja lopuksi tällainen hassu sivuprofiilikuva, joka ei millään tavalla liity tähän postaukseen.

PS. Minulle saa suositella lisää hyviä kirjoja !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti