sunnuntai 27. syyskuuta 2009

kylässä

1.12.2008 käänsin tärkeän lehden elämässäni - muutin pois kotoa. Olin koko syksyn etsinyt mieluista kämppää, mutta ne tuntuivat menevän kuin kuumille kiville. (Olihan niitä muutama muukin opiskelija minun lisäkseni haluamassa itselleen!) Sitten näin ilmoituksen, joka tuntui vastaavan juuri sitä kämppäunelmaa jota olin etsinyt ja eikun soittamaan heti, ja kohta kämppä sitten olikin minun! Omia tavaroitani pakkaillessani laatikoihin oli fiilis todella onnellinen, mutta samalla taas haikeakin. Itsenäistyminen, ja omaan kotiin muuttaminen on todella suuri askel, mutta sen ottamista en epäillyt hetkeäkään, sillä olin sitä mielessäni jo puolen vuoden ajan kypsytellyt.
Huvittavaa että huomaan kohta asuneeni täällä vuoden, kylläpä aika menee nopeasti !

Tälläisessä yksiössä siis asustelen!



Neliöitä löytyy 33, ja vuokraa maksan 321e/kk (sis. vesimaksun). Asunto on järkevän mallinen; hyvän kokoinen eteinen sekä keitto"komero" plus tietenkin muu oleskelutila kylpyhuoneineen ! Parveketta ei ole, mikä sinänsä harmitti aika paljon. Talo on kahden minuutin kävelymatkan päässä keskustasta. Täältä ylhäältä on kiva katsella kun kaupunki käy nukkumaan!

5 kommenttia:

  1. oo hienon näköistä! : ) ja hienon näköinen on blogisikin, pari päivää sitten löysin ja seurattavaksi jäi!

    VastaaPoista
  2. Voi miten ihana kämppä! Oli kiva yllätys, kun olit lisännyt taas uuden postauksen :) Tää on yks parhaista mun seuraamista blogeista<3

    ps. ihan sairaan halpa vuokra jos alan vertailla oman asuinpaikkani (Helsinki) vuokriin. en kyllä vielä asu omassa kämpässä, mutta hintoja oon seuraillu c:
    t. Elina

    VastaaPoista
  3. marjohei
    kiiiitos! tervetuloo seurailemaaan ! ((:


    anonyymi
    kiva kuulla että pidät!
    joo ja kyllähän helsingissä tuo hintataso on melkoisesti korkeampi kuin täällä kouvolassa!

    VastaaPoista
  4. sun asunto näyttää niin ihanalle. Mä oon katellu 24 neliön yksiötä helsingistä, vuokra olis jotain 370 euroa, mikä helsingissä on siis aika vähän. Huh nää kuvat vaan herätti mun muuttokuumetta! :--)
    sun kämppä näyttää siltä, että siellä on ihana hengailla ja sinne palaa varmasti tosi mielissään koulun jälkeen yms.
    Onko sulla ollut ongelmia yksinasumisen kanssa?

    VastaaPoista
  5. hui kamala miten kallista.. :s

    kyllähän mie täällä viihdyn! ja hurjan innoissaankin olin kun pääsin itsekseen asumaan. Nautin paljon siitä hiljaisuudesta ja omasta yksityisyydestä ja rauhasta, mutta joskus tulee sellaisia yksinäisiä iltoja, jolloin kaipaisi seuraa (ja silloin tietysti tuntuu vähän ehkä pahalta kun asuu yksin) Varsinkaan kun mulla ei enää ole kesyrottiakaan täällä pitämässä seuraa.. mutta en minä missään nimessä enää kotiin takaisin muuttais (vaikkei niissä ihmisissä todellakaan vikaa ole), tuntuu hyvältä olla näin, vaikka rahallisesti tiukkaa onkin! (:

    VastaaPoista