tiistai 23. huhtikuuta 2013



Mulla oli yks kivoimmista viikonlopuista aikoihin. Tiedättekö sen fiiliksen, kun ikävöitte joitakin ihmisiä ihan hullusti, ja sitten vihdoinkin näette ne pitkästä aikaa? Se on paras tunne maailmassa! Sain tosiaan viikonlopuksi kylään äidin ja pikkuveljen. Koko viikonloppu menikin hurjalla vauhdilla, kun tekemistä riitti! Lauantai vietettiin pyörimällä keskustassa, ja sunnuntaina käytiin ihailemassa Pyynikin maisemia. 

Viikonlopun kruunasi vielä ihana keli! Sain kaivaa vihreän kevättakkini kaapista esiin, ja todeta jälleen ääneen, että kuinka pirteän olon se heti minulle tekeekään. Kun olin sunnuntaina hyvästellyt kouvolarakkaat, keräännyttiin designtori tapahtuman jälkeen kavereiden kanssa keskustorille nautiskelemaan auringosta. Ah, minä niin rakastan kevättä!


Juhlistettiin onnistunutta shoppailukierrosta valkkarilla, oluella ja valkosuklaalatella.

Ja myöhemmin mentiin tutustuttamaan pikkuveljeä sushin hienoon maailmaan. namnam!

Nyt alankin hiljakseen valmistautumaan iltavuoroon. Muistakaahan laitella mulle kysymyksiä aiempaan postaukseen. Viikonloppuna onkin tiedossa elokuvia, omat tuparit ja tietty lisää rakkaita ihmisiä. En malta odottaa!

♡: Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti