keskiviikko 24. marraskuuta 2010


Asioita, jotka ovat hymyilyttäneet viime aikoina: 
lumi! (vaikka tällä hetkellä myrskyääkin, rakastan tuota valkoista pumpulia, joka luo maailmasta niin kauniin ja tunnelmallisen! piristääkin paljon kun ei ole enää niin mustaa ja harmaata!) 
keskustan jouluvalot ja tunnelmallisuus kaupungissa!
tekstiviesti jossa luki että olen tärkeä.
iltakävelyt.
paksu kaulaliina on ollut monien aamujen pelastus.
kouluretket.
jouluaattoon on tasan kuukausi + joululahja ideat !
se kun tajuaa onnistuneensa jossakin.
viikonlopun leffailut kaveriporukalla. 

  
01. Kuka olet?
02. Olemmeko ystäviä?
03. Koska ja miten tapasimme (/tapaisimme)?
04. Pussaisitko minua?
05. Anna minulle lempinimi, ja kerro miksi valitsit juuri sen?
06. Kuvaile minua yhdellä sanalla:
07. Mikä oli ensivaikutelmasi minusta?
08. Oletko edelleen samaa mieltä?
09. Mikä muistuttaa sinua minusta?
10. Jos voisit antaa minulle mitä tahansa, mitä se olisi?
11. Miten hyvin tunnet minut?
12. Koska näimme viimeksi?
13. Haluaisitko joskus kertoa minulle jotain, mitä et ole pystynyt kertomaan?
14. Minkälaisesta musiikista tykkään?
15. Pistätkö tämän omaan blogiisi ja katsot mitä vastauksia tulee?
 

ps. vastata saa myös nimettömänä ! 
arvostan suuresti jokaikistä vastausta !

1 kommentti:

  1. 01.Moona
    02.Juu (:
    03.Hmm.Eiköhän se suunnilleen niin menny,että keväällä eka kyttäsin sua galleriassa koska huomasin et oot hyvin samanlainen ku mä,sit aloin lukea sun blogia kun huomasin et opiskelet koulussa johon oon hakemassa,ja sit muutin tänne ja me nähtiin ekaa kertaa Anttilan edessä.Oli super outoa :D
    04.Emmä ehkä tyttöjä oikeen..Paitsi poskelle tietyssä mielentilassa.
    05.Lintu.Koska (pienet)linnut on kauniita,hentoja,viattoman näköisiä ja niitä tekee mieli suojella-eli niinku sä!
    06.sievä
    07.ujo,liian kaunis,ihanan herkkä ajattelija
    08.En ehkä pidä sua enää niin ujona,mut muuten kyllä joo.
    09.Pöllöt,violetti väri,kortit,jääkaappirunousmagneetit,kahvi,"mie"-sana
    10.Voi tää on liian vaikee!Toisin sun isän takas,tai ehkä antaisin sulle autiotalon.Tai jollain keinolla estäisin sen purkamisen ikuisesti.
    11.En vielä tarpeeks hyvin.Tiedän joitakin sulle tärkeitä asioita ja ymmärrän jo melko hyvin mitä ajattelet.
    12.Vajaa pari tuntia sitten
    13.Haluaisin.Ehkä joskus saan vielä samanlaisen "Hei mun on pakko kertoo tää"-kohtauksen kuin tänään.
    14.Aika rauhallisesta,vähän samantyylisestä kuin mä,muistaakseni ainakin Pariisin keväästä jossakin määrin, sit siitä onkse Kings of Convenience.
    15.Voishan sitä jos uskaltaa :)

    VastaaPoista