torstai 22. maaliskuuta 2012

Sinä haluat hieman huvia / Seikkailuja, leiritulia / Olla nuori ja tanssia nurmikolla

Oi, monia uusia lukijoita on ilmestynyt listoilleni ! Jos te uudet haluatte tutustua minuun paremmin heti näin alkuun, niin suosittelen, että käytte esimerkiksi lukemassa 100 asiaa minusta. Mun postaustahti voi olla tällä hetkellä hieman hidasta, koska teen opinnäytetyötä. (Ja sen täytyy olla kuukauden päästä valmis, iiks!)


Ja koska joillekin voi herätä uteliaita kysymyksiä siitä mitä teen, niin voin paljastaa suunnittelevani lahjaesinemallistoa yhdelle keramiikka-alan pienyritykselle. Toivottavasti viimeistään kesän aikana voin esitellä teillekkin tämän valmistuneen työni ! Mutta sitä ennen riittää vielä useita unettomia öitä, repullinen stressiä ja kärsivällisyyttä vaativia pikkutarkkoja hommia.. Pahintahan tästä tietenkin tekee vielä se, kun kevät on tulossa vauhdilla. Aurinko tekee mut levottomaksi; en jaksaisi istua sisällä tietokoneen äärellä, vaan lähteä korot kopisten kipittämään aurinkoon fiilistelemään sitä valon ja lämmön määrää. Herättääkö kevät teissäkin jonkinsortin hulluutta ja inspiroitumista ? Mulla tulee aina kamala uudistumisfiilis: Haluaisin vaan ostella kaikkia ihania vaatteita, kenkiä, asusteita ja vielä tämän kaiken keskellä sisustaa kämppää ! Tähän hulluuteni avopuoliskoni kommentoikin usein, että: "Naiset...." Siinä samassa, missä mies ei ymmärrä tällaista "hömpötystä" en itsekkään aina ymmärrä miesten tarvetta tekniikkanörtteillä ja hifistellä.

Pssst ! Huomenna on muuten tulossa vallattoman söpö postaus, joten kannattaa pysyä kuulolla !


Mistä olin tänään onnellinen:
Siitä, että tänään illalla on spinning. Hullua, mutta oon koko päivän oottanu sitä. Oon tyytyväinen että oon pystyny pitämään pääni ja käymään siellä nyt jo kolme kuukautta, kaksi kertaa viikossa. Normaalisti olisin kai jo luovuttanut aikaa sitten ja makoillut sohvalla. Oon kai viimeinkin tajunnut sen, kuinka paljon hyvää liikunta tekee kunnon lisäksi myös henkiselle hyvinvoinnille!
 Mistä en ollut niin onnellinen:
Aurinko ei ole paistanut ollenkaan. On harmaata ja märkää.
Mitä opin tänään:
 
Muistin taas miten kivaa onkaan pitkästä aikaa lauleskella itsekseen kotona. Mun pää on suurimmaks osaks täynnä lyriikoita. Jaksan aina ihmetellä, miten voin muistaa niitä niin paljon. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti