tiistai 24. tammikuuta 2012

Olen seurannut huvittuneena hakusanoja, joilla blogiini on joitakin ihmisiä eksynyt. 
Tässä niistä suosituimmat:

two minutes to midnight (Okei, blogini nimi, loogista!)
darkness
(Nyt menee ohi ?)
islanti
(Kyllä, olen joskus maininnut haluavani matkustaa islantiin)
two minutes to midnight blog
(jälleen blogin nimi)
maailman suurin finni
(Tämä herätti eniten huvittuneisuutta ! Olen kai joskus maininnut sanan finni käsitellessäni aitoa kauneutta..)
two minutes to midnight blogspot 
cafe mocha
(Lempparikahvini!)
muumimörkö
(Pelkäsin pienenä....)
aidon kauneuden puolesta (Kyllä, olen aiheesta kirjoittanut muutamaan otteeseen)
baileys juustokakku   (Suurta herkkuani!)
vesilasi  (Vesi on aina hyvä juttu)
kesyrotta  (Meillä on kolme pallokorvaa!)
hai kumisaappaat (Löytyy punaset!)
www.weheartit.com
 (Löytyy ihania kuvia!)
jääkahvi (Lempparikahvini kesällä)
chisu luomet (Olen maininnut nämä kaksi asiaa eri päivityksissä)
huonekalumessut tukholma
(Joo, tullut käytyä muutamaan otteeseen!)
työhaalarit 
kuukautiskuppi (Lue lisää täältä !)
kylpyhuone inspiraatio
(Inspiroituminen on aina kivaa!)
pois kotoa (Kyllä, muutin kotoa 2008 joulukuussa)
savipaja

täsmällinen ihminen (Kyllä olen)
emmi mäki 
musta huulikoru 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti